poniedziałek, 5 września 2011

Galeria ryb - obrazy w dużych rozmiarach

W tej galerii wprawdzie nie znalazły sie wszystkie rybki Free Aqua Zoo, ale te które się tutaj znalazły możemy obejrzeć bardzo dokładnie. Obrazki te stopniowo ukazywały się na oficjalnym blogu  i na niemieckim facebooku firmy Upjers. Zebrałem je do kupy, żeby móc Wam te wektorowe grafiki zaprezentować, jeśli coś się jeszcze ukaże, oczywiście dodam w tym miejscu. Wielkimi krokami zbliża się też
galleria animowana, którą zapowiadałem już dwa miesiące temu. Rozwiązałem problem techniczny (kłócące się javascripty na stronie), który uniemożliwiał mi estetyczną prezentację plików flash i wreszcie może powstać galeria w takim kształcie jak ją sobie zaplanowałem i wymyśliłem. Przepraszam za opóźnienia, ale nie mam w zwyczaju robić czegoś na "odwal się" i nie ustaje w staraniach aby blog był przejrzysty, czytelny i przyjemny dla oka :) Także już wkrótce animowana galeria, a potem.. wielka niespodzianka, nad która pracuję już bardzo długo, więc zaglądajcie:)...  plum.


Botoxina zwyczajna Chilli Willy Namo Karkus wielorybus Zebronosy Polikus chomikus
Czarnowidzus pospolitus Dama serce Diabłus ognistus Rybon dywanon Rybka dziubek Elvis
Rybon faraon Gonzo Kameleon wytrzeszczon Karkus pospolitus Karotka Kłujak zielony
Koguci grzebień Krabina Królowa dyskotek Kruszyciel kamieni Botoxina naburmuszona Papużkina
Radosna paróweczka Botoxina pięknisia Pięknooka Piłus monstrus Płetwołamacz Połykacz kamieni
Posępniakus pospolitus Przyssawka piaszczysta Podwodny sprzątacz Świetlik przerażonik Tęczowy niuniek Tigrus morskus
Rybon tikikon Leszczus torpedus Violeton nakrapiany Voodoon szamanon Wielbłądzi cmok Wielorybus mordercus
ZalotnisiaZielonorękus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz