środa, 30 listopada 2011

Gwiazka tuż tuż - choinka i mikoryb

Od 1 grudnia do 2 stycznia w aquashopie będzie czekała na nas nowa dekoracja .. choinka. Koszt owej ozdoby to 1000 A$ ale jest ona o wiele cenniejsza niż się wydaje. Dzięki niej możemy bowiem stać się posiadaczem wyjątkowej świątecznej rybki - mikoryba. Codziennie klikając na drzewko mamy szansę wylosowania od 1 do 5 choinkowych bombek. Gdy uzbieramy tych bombek 125, bedziemy mogli je wymienić na mikoryba właśnie.
Bombki można też będzie dokupić w sklepie do 9 stycznia. Więcej informacji po premierze :)
A teraz tylko widok nowej ozdoby i rybki:









2 komentarze:

  1. Bez monetek znów bez szans na specjalną rybkę.Bez względu na ilość posiadanych choinek, bombki otrzymuje się z jednej.Mam choinkę od trzech dni i otrzymałam: 1, 4, 1. Jasno widać, że w tym tempie nie uzbieram przez miesiąc odpowiedniej ilości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 7 choinek i 7 akwariów, ale niestety mam dopiero 7 bombek, więc do świat nic z nowej rybki

    OdpowiedzUsuń