czwartek, 4 sierpnia 2011

AquaZoologia wygrywa!

Pragnę z dumą zakomunikować, że AquaZoologia zajęła pierwsze miejsce w konkursie na najładniejszy blog poświęcony grze Free Aqua Zoo. Najładniejszy nie oznacza oczywiście najlepszy, nie ustanę jednak w staraniach, aby oba te epitety wymieniane były w stosunku do AquaZoologii jednym tchem.
Bardzo cieszę się, że moja praca włożona w wygląd bloga została doceniona. Jednocześnie dziękuję całemu Zespołowi FAZ za to wyróżnienie.

Jeśli jesteście ciekawi co zrobię z nagrodą w wysokości 200 monet, to najprawdopodobnie przeznaczę je na naukę hodowli pięknych rybek na wysokim stopniu trudności. :)

Mam również apel, jeżeli tutaj zaglądacie, to proszę zostawcie po sobie jakiś ślad (np. w postaci komentarza), wasz odzew da mi większą motywację do dalszej pracy. :)

Drugie miejsce w konkursie zajął blog Terravera , który przez długi czas znajdował się na szczycie punktowej listy pierwszego serwera. Prowadzi on swoją stronę praktycznie od premiery gry, więc jest też ona cennym źródłem wiedzy dla aquamaniaków. Szczerze polecam.

Na ostatnim stopniu podium znalazł się blog użytkownika Blade

Obu Panom serdecznie gratuluję.

A oto oficjalny komunikat z wynikami konkursu:
http://forum.freeaquazoo.pl/viewtopic.php?f=3&t=1018 


Plum... plum... :)

3 komentarze:

  1. Jeszcze raz serdeczne gratulacje
    /Blade/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Horacy!! Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!!!(-Oliwia-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Świetny blog! Będę tutaj wchodziła co jakiś czas i czytała o FAZ. Bardzo podoba mi się grafika. Ja też tworzę blogi, ale żaden nie jest lubiany ;) Twoje notki mają w sobie coś takiego, co zachęca do dalszego czytania. Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń